Esittely
Defan Termini II 1700 on moderni ja pienikokoinen sisätilanlämmitin, joka on suunniteltu erityisesti keskikokoisten ja suurten autojen tarpeita ajatellen. Sen kaksivaiheinen tehosäätö (800 W ja 1700 W) tarjoaa joustavuutta erilaisiin lämmitystarpeisiin.
PTC-vastusteknologian ansiosta sähkönkulutus pysyy kohtuullisena auton lämmetessä. Tämä auto sisälämmitin on varustettu myös automaattisella ylikuumenemissuojauksella, joka lisää turvallisuutta ja käyttövarmuutta.
Ulkonäöltään laite on pieni ja siro, mikä tekee sen asentamisesta helppoa ja huomaamatonta. Defa on tunnettu kestävistä ja laadukkaista tuotteistaan, ja Termini II jatkaa tätä perinnettä.
Laitteen kerrotaan lämmittävän auton sisätilat tehokkaasti ja tasaisesti, vähentäen kytkentäaikaa ja näin pienentäen myös käyttökustannuksia.
Katso tästä vertailumme parhaista auton sisätilalämmittimistä!
Käytettävyys
Sisätilanlämmitin oli helppo asentaa paikoilleen pienikokoisen ja kevyen rakenteensa ansiosta. Käyttöönottovaiheessa Schuko-pistokkeen avulla tapahtuva kytkentä oli yksinkertainen.
Laitteen asennus mahdollisti sen pysymisen siististi paikallaan ilman tarvetta ylimääräisille tukivarusteille. Kolmivaiheinen katkaisija teki lämmitystarpeen säätämisestä sujuvaa myös vaihtelevien sääolosuhteiden aikana.
Käytössä automaattinen ylikuumenemissuoja osoittautui hyödylliseksi, sillä laite pysyi turvallisena myös pidempien lämmityssessioiden aikana. Myös johdon pituus riitti yleisimpiin tarpeisiin.
Pidemmissä kytkentävälin tilanteissa lisäpituudesta olisi kuitenkin ollut hyötyä. Käytettäessä laitteessa havaittiin erityisesti sen tehokkuus, sillä jopa suurempien autojen sisätilat lämpenivät tasaisesti lyhyessä ajassa.
Kokemuksia tuotteesta
Termini II lämmitti auton sisätilat tehokkaasti ja kaikilta osin tasaisesti kilpailijoihin verrattuna. Ikkunat sulivat nopeasti, mikä teki autolla liikkeellelähtemisestä ajankäytöllisesti tehokkaampaa ja huomattavasti mukavampaa erityisesti kylminä talviaamuina.
Laitteen tehokkuus erottui positiivisesti myös huomattavasti kovemmilla pakkasilla. Laitteen PTC-tekniikka vastasi odotuksia sähkönkulutuksen osalta, sillä se mukautti tehonsa auton sisätilojen lämpötilan mukaan.
Tämä ominaisuus vähensi sähkön kulutusta ilman, että lämmityksen laatu kärsi.